Forum WATAHA Grupa ASG Strona Główna

 Bravo Two Zero

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
Kuczu
Private
Private



Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy

PostWysłany: Śro 17:40, 19 Lis 2008    Temat postu: Bravo Two Zero

Wstęp
Akcja rozgrywa się podczas wojny w Zatoce. Amerykańscy komandosi zostali wyznaczeni do zniszczenia linii transmisyjnej przez którą przesyłane są współrzędne dla rakiet SCUD. Niedaleko punktów wyznaczony do wysadzenia znajdują się posterunki irackiego wojska a także magazyn z bronią więc kontakt z wrogiem jest nieunikniony. Zadanie musi zostać szybko wykonane zanim zaczną ginąć niewinni ludzie wiec oddział specjalny posiada ograniczona amunicję. Desant miał odbyć się z powietrza lecz samolot w którym znajdowały się ładunki wybuchowe został zestrzelony a komandosi cudem się katapultowali. Jeden z niech nie żyje, drugi został wzięty do niewoli.

Teren - białe budynki, budynki koło klubu a także ogromne połacie lasu podchodzące pod drogę w lesie

Siły wroga/specjalne
Ilość wojska irackiego - nie mniej niż 6 os.
Ilość oddziału specjalnego nie więcej niż 50% Irakijczyków

Amunicja
Iracka armia posiada nieograniczoną liczbę amunicji.
Komandosi są ograniczeni do 1 magazynka. Doładowanie następuje na respie a także w składzie amunicji ale dopiero po jego przejęciu.

Respy
Wojsko odradza się w sztabie 3 os. i 5 min ale jeśli będzie na respie tylko 1 os. odliczane jest 15 min. Dowódca sztabu nie ma respa ale za to jest mocno okopany w sztabie.
Amerykanie odradzają się głęboko w lesie (miejsce respu komandosów jest do ustalenia na miejscu, uzależnione jest to warunkami atmosferycznymi i czasem rozgrywki)

Cele główne
Amerykanie:
- znaleźć miejsce katastrofy samolotu
- zabrać ładunki wybuchowe
- podłożyć ładunki pod min. 2 z 4 do tego wyznaczonych miejsc (słup/drzewo odpowiednio oznaczone)
- odbić z rąk wroga pilota
- po wykonaniu powierzonych zadań wycofać się do SP

Wojsko irackie:
- nie dopuścić do zniszczenia linii transmisyjnej
- nie pozwolić na odbicie zakładnika
- zabić wszystkich komandosów

Cele boczne - tylko komandosi
- dostarczyć list nieżyjącego pilota do jego żony po zakończeniu wojny
- przejąć skład amunicji
- zabić dowódcę sztabu
- przez teren działania będzie jechał konwój z żywnością i amunicją dla Irakijczyków należy go bezwzględnie zniszczyć

Czas rozgrywki
Ze względu an to że jest to scenariusz bardzo rozbudowany a także teren działania jest dość duży minimalny czas rozgrywki wynosi 2,5h

Zwycięstwo/porażka
- śmierć wszystkich komandosów/Irakijczyków w jednym czasie
- śmierć eskortowanego zakładnika
- koniec czasu rozgrywki przed ukończeniem wszystkich zadań komandosów

Pirotechnika
Jest całkiem wskazana a nawet obowiązkowa. Petardy hukowo-błyskowe świetnie będą imitowały wybuchy ładunków C4 a świece dymne doskonale zakryją działania wroga.

Opis rozgrywki
Scenariusz ten różni się od innych szczególnie tym że zróżnicowanie celów misji jest dość duże. Występują także cele boczne, które nie muszą zostać wykonane ale wykonanie ich może wiązać się z jakimś dodatkiem do misji., np.: komandosi mogą wytrzymać 2 trafienia, bądź dostają dodatkowy magazynek amunicji. Scenariusz ten może być wykorzystany podczas wieczornych akcji i jest świetną bazą do skradanek.

Komandosi zaczynają misję głęboko w lesie mając jedynie jeden pełny magazynek i nie mają możliwości ładowania go podczas walki. Jedynym miejscem do ładowania jest resp (później magazyn broni). Wojsko irackie ma nieskończoną ilość kompozytu. Dowódca sztabu nie ma respa. Jest porządnie okopany w sztabie co uniemożliwi zabicie go zaraz na poćżątku rozgrywki. Może jedynie używać broni krótkiej. Jego śmierć nie powoduje zakończenia rozgrywki. Zakładnik może być przesłuchiwany ale nie stanowi to dużego zagrożenia dla powodzenia akcji komandosów bo praktycznie nie posiada informacji na temat przebiegu misji. Jego jedynym zadaniem miał być przetransportowanie Amerykan nad cel i umożliwienie skoku ze spadochronem. Drzewa które będą imitowały słupy z kablem transmisyjnym winny być dobrze oznaczone żeby nie doszło do pomyłek. Dla powodzenia misji powinny być wysadzone co najmniej 2. Skład amunicji to jeden z budynków koło klubu. Sztabem jest jeden z białych budynków i w miarę możliwości można zrobić tam prowizoryczny płot bądź też bunkry/okopy.

Scenariusz jest bardzo rozbudowany. Dla urozmaiceni można dodać więcej zadań dodatkowych.


Ostatnio zmieniony przez Kuczu dnia Sob 13:22, 22 Lis 2008, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum WATAHA Grupa ASG Strona Główna -> Scenariusze "Strategia na Jutro" Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
gGreen v1.3 // Theme created by Sopel & Programosy
Regulamin